Дивіться та замовляйте всю продукцію сайту на RAVENOL.IN.UA

    Четвер, 12:21
 

Меню

 

Пошук

 

Друзі сайту

Класифікація ACEA 2004


Нова класифікація АСЕА введена в дію з 1 листопада 2004 р. Вона істотно відрізняється від попередніх тим, що тепер враховані не лише вимоги Євро 1, Євро 2, Євро 3 до автомобілів по токсичності відпрацьованих газів, але і нові вимоги - Євро 4. Вона відрізняється тим, що скорочене кількість категорій моторних масел - тепер їх лише 11, підрозділених на три класи:

  • A/B -  для бензинових двигунів і дизелів легкових автомобілів і легких вантажівок;
  • C -  сумісні з нейтралізаторами відпрацьованих газів;
  • E -  для потужних дизелів вантажних автомобілів.

Колишні класи A і B об'єднані в загальний клас A/B, що включає чотири категорії універсальних моторних масел:

  • A1/B1  і A5/B5 - відрізняються високими енергозбережними властивостями;
  • A3/B3  - із збільшеним терміном заміни;
  • A3/B4  - для двигунів з безпосереднім уприскуванням палива.

Введений новий клас C, що включає три категорії універсальних моторних масел із складами, що забезпечують їх сумісність з нейтралізаторами відпрацьованих газів. Вони призначені для двигунів легкових автомобілів і легких вантажівок, оснащених каталітичними трикомпонентними нейтралізаторами (бензинові двигуни) і фільтрами саж (дизелі).

  • По  рівню експлуатаційних властивостей масла класу C еквівалентні універсальним  маслам категорії A3/B5.
  • Масла  категорії C1 і C2 мають малу в'язкість і підвищені енергозбережні  властивості.

У класі E збережена категорія E2 (рядові масла для дизелів з турбонаддувом і без нього), а також категорія E4 (для високооборотних дизелів, відповідних нормам від Євро 1 до Євро 4 із збільшеним періодом заміни масла при роботі в найскрутніших умовах експлуатації). Виключені категорії E3 і E5 і введено дві нові категорії масел - E6 і E7 (для дизелів з турбонаддувом, відповідних нормам від Євро 1 до Євро 4). Ці масла відрізняються тим, що можуть використовуватися в автомобілях, що мають фільтри саж і нейтралізатори, що зменшують кількість оксидів азоту, оксиду вуглецю і вуглеводнів у відпрацьованих газах.

Всі класифікації забезпечують мінімальний рівень захисту для всіх існуючих бензинових двигунів.

A/B (для бензинових двигунів і дизелів легкових автомобілів і легких вантажівок):

  A1/B1

  Масла з особливо низькою в'язкістю, при високих температурах і великим   градієнтом зрушення економлять витрату палива і не втрачають стабільні   змащуючі властивості. Застосовуються лише в тих випадках, якщо це   спеціально рекомендовано виробником двигуна.

  A3/B3

  Масла з високими експлуатаційними характеристиками. Використовуються   головним чином  у високофорсованих бензинових двигунах і в дизельних   двигунах легкових автомобілів і легких вантажівок з проміжним (не   прямим) уприскуванням, що працюють в тяжких умовах із збільшеними   інтервалами заміни моторного масла.

  A3/B4

  Масла з високими експлуатаційними характеристиками, придатні при   триваліших інтервалах зміни масла. Переважно використовуються у   високофорсованих бензинових двигунах і в дизельних двигунах легкових   автомобілів і легких вантажівок з безпосереднім уприскуванням палива,   якщо для них рекомендовані масла даної якості. За призначенням   відповідають моторним маслам категорії A3/B3.

  A5/B5

  Масла з високими експлуатаційними властивостями, з надподовженим   інтервалом заміни, з досить високою мірою економії палива.   Використовуються у високофорсованих бензинових двигунах і дизелях   легкових автомобілів і легких вантажівок, спеціально сконструйованих для   використання енергозбережних, малов'язких при високій температурі масел.   Призначені для використання при збільшених інтервалах заміни моторного   масла**.Эти масла можуть не личити для деяких двигунів.

З (для бензинових двигунів і дизелів, оснащених нейтралізаторами відпрацьованих газів):

С1

  Сумісні з нейтралізаторами відпрацьованих газів, фільтрами саж і   трикомпонентними нейтралізаторами відпрацьованих газів. Відносяться до   малов'язких енергозбережних масел. Мають понижений вміст фосфору, сірки   і низьку сульфатну зольність. Збільшують термін служби фільтрів саж і   нейтралізаторів, забезпечують поліпшення паливної економічності   автомобилей**.

С2

  Високофорсовані бензинові двигуни і дизелі легкових автомобілів і легких   вантажівок, спеціально сконструйовані для використання малов'язких   енергозбережних масел. Сумісні з нейтралізаторами відпрацьованих газів,   фільтрами саж і трикомпонентними нейтралізаторами, збільшують їх термін   служби, забезпечують підвищення паливної економічності автомобилей**.

С3

  Сумісні з нейтралізаторами відпрацьованих газів, фільтрами саж і   трикомпонентними нейтралізаторами, збільшують їх термін служби.

E (для потужних дизелів вантажних автомобілів з важкими умовами експлуатації):

E2

  Використовуються в дизельних двигунах з турбонаддувом і без нього, що   працюють в середніх і важких умовах, із звичайними інтервалами заміни   моторного масла.

E4

  Використовуються у високооборотних дизельних двигунах, відповідних   екологічним нормам Євро 1, Євро 2, Євро 3, Євро 4 і що працюють в тяжких   умовах із збільшеними інтервалами заміни моторного масла. Також   рекомендуються для дизельних двигунів з турбонаддувом, забезпечених   системою зниження оксидів азота*** і автомобілів без фільтрів саж.
Обеспечивают малий знос деталей двигуна, захист від освіти сажі і   володіють стабільністю властивостей.

E6

  Використовуються у високооборотних дизельних двигунах, відповідних   екологічним нормам Євро 1, Євро 2, Євро 3, Євро 4 і що працюють в тяжких   умовах із збільшеними інтервалами заміни моторного масла. Також   рекомендуються для дизельних двигунів з турбонаддувом, з фільтрами саж   або без них, при роботі на дизельному паливі з вмістом сірки не більш   0,005%***.
Обеспечивают малий знос деталей двигуна, захист від освіти сажі і   володіють стабільністю властивостей.

E7

  Використовуються у високооборотних дизельних двигунах, відповідних   екологічним нормам Євро 1, Євро 2, Євро 3, Євро 4 і що працюють в тяжких   умовах із збільшеними інтервалами заміни моторного масла. Також   рекомендуються для дизельних двигунів з турбонаддувом, без фільтрів саж,   з системою рециркуляції відпрацьованих газів, оснащених системою   зниження викиду оксидів азота***.
Обеспечивают малий знос деталей двигуна, захист від освіти сажі і   володіють стабільністю властивостей. Знижують нагарообразование в   турбокомпресорі.

Примітка.

* Всі моторні масла, за винятком категорії A1/B1, є стійкими до деструкції — руйнування в процесі роботи на двигуні молекул полімерів загусника, що входить в їх склад.

** В деяких випадках можуть не забезпечувати надійного змазування двигуна, тому для визначення можливості використання конкретного типа масла слід керуватися інструкцією з експлуатації або довідниками.

*** Рекомендації по вживанню цих масел можуть відрізнятися у різних виробників двигунів, тому слід керуватися інструкцією з експлуатації або довідниками.